Biiilder och lite skrivning!:)

dom här bilderna kanske inte hör till men och!? (a)
Snow is falling! :D




yeeeeh! ut på en morgonprommmmmenixx som ni ser! :D




Miin pärla!(L)



snösnösnösnö och mindre tötötötö!! :D


lindalalalala i nöiga skoogen! :D


min lilla julgran! (a)



Lucia:

lucia kuppen var igår (inatt) :D
de var typ den bästa ever! :D
kvällen började med att äta pizza på bianco med cissi pernilla och selina! :D
sen var vi på skolan ett tag :D då titta jag när pontus och danne spela biljard :D sen gick jag till dom andra på gympan och gjorde mig klar :D första matchen var kanske inte så bra,, den förstörde en hel del av min kväll! (a)
jag sprang som en tok, hade inte druckit, svimma tog för mycket astmaspray och blev hög av de ;) sen tålde jag inte färgen på armarna så jag blev röd i ansiktet och kliig på armarna :] allt ihop var mitt eget fel!!
jag missa två matcher, inte roligt, jag var typ helt borta och kunde knapt gå där ett tag (a)
tack pontus för att du satt där med mig! <3
sen blev jag piggare och jag och selina gick och titta på när pontus och tim bada! :D
sen efter de gick jag och pontus till aulan och lyssna på musik:D de va spårat hökt tyckte jag men de tyckte tydligen inte han (a) men de va mysigt endå :D
var me och spela i dom andra matcherna så länge jag orkade! :)

jag och selina var i cafet och lyssna när hampe sjöng!!! INTE DÅLIG! han sjöng en Randy Travis låt!!!
(min favoritlåt också! :D) jag höll på döö! de va så spååårat bra! :D

sen vare dags för uppvisnings matcherna! :D
dom satt jag och såg med selina och pontus! :D de va skitmysigt! (a)
de var versta jämna lag i år också! :D

amen sen var allt ihop slut halv 3 så då gick jag och cissi hem till hon :)
när vi kom dit så var lisen julia hampe hannes och pontus där! :D
jag och cissi fika lite sen satt vi oss i soffan med dom andra och såg på film! :D
de var typ de mysigaste jag har varit med om!!!!!:]

typ kvart över 4 eller nå sånt gick jag och cissi ner och duschade :) (eller aa jag duscha ;))
sen efter de gick vi upp igen och såg mer film :D och de blev lite mer myspys (a)
'fem i fem gick typ jag och cissi ner och la oss :) somna typ snabt! :]
vi vakna vi 10i 1 (a)

de va de mästa om dedär (a)
tack för underbar kväll! :D

BAKA:

daks för lite julbakning av pepparkakor! :D
dagen efter de hela så var jag och cissi typ döda :] vi steg upp och åt plettar :D sen chilla vi i soffan och tjockade oss! (a)
sen baka baka vi pepparkaka!! :D





baka baka pepparkaka! :D



cissi får en ide! ;)




resultatet av en ide av cissi ;) de må jag säga,, snacka om cissi humor!! (a)



cissi fick lyfta över pepparkakorna för jag river bara sönder dom! :]



määsterverken! :D :D
vi kan baka baka pepparkaka! :D :D

tack för superduper kuuliga dagar med dig bästvän! <3


de var allt för mig! (a)
ha de bäääst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0