bodaborg! :D

tjollahoppppppsan sa ja nu baaa! :D
Today at de morning im gooooing to the skhoooool! :D no i bin driving to skhoool today :]
förmiddan var sugig! blev slängd i en snöhög av selina och emma och sen var de bara att knalla runt promenad slingan och frysa ihjäl :) hann heller inte träffa cissi mathilda olivia och snyggingen förenn lunsch! sög sööööönder!
men sen vart de tagga bodaborg!! :D
jag selina emma maja och pontus tiiima! :D
vi kinga sönder :D vi tog 8 banor :D
haha vi hade lite otur och klanta oss en gång, vi skulle dra i dom där snörena och kolla i laserröret :) vi gjorde allt rätt och så sen just när de blev rött såg jag att de var en knapp vid där jag stog och där stog de start :] lite onödigt men,men :] vi togden ju nästa gång vi gjorde samma :]
allt för mig tjoo och hej :)
om du bara visste hur glad du gör mejj boy! :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0