Christmast

GOG JUL! :D

morgonens julklappar bestog av:
presentkort på gina
remmar
glastomte
chokladask
choklad kaka
hallonsoda
wii
och det bästa till sist :D en ny skoterdyna! :D

jag komde nyss hem från fåren! :D
som vanligt super mysigt! :D
nu har min julstämning börjat komma!
fåren hade nästan blivit insnöade i lagorn :)
de är hätligt med all snö! :D
och snart så kommer entligen min skoter! :D :D :D :D :D :D
en dårlig sak jag fått veta är att endel av mina julklappar som mamma och pappa beställt inte hinner komma förns nyårs :( typiskt :) 
här är några bilder av mina små får:










helt klart bäst i täst ! :D

GOD JUL ALLIHOPA! :D
-älskar dig pontus!



Kommentarer
Postat av: Pontus :)

Du är så grymt söt (A) <3

Älskar dig också och godjul!(L)<3

2009-12-24 @ 23:50:49
Postat av: nadjaaa

du är grymt snygg pontus! :]<3

(L)

2010-01-06 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0