dag med klassen =D

Idag var det klass dag! :D
spåårat roligt vi hade som vanligt!! :D

vi började morgonen i gympan där vi lekte arga tanten! :D
haha de borde ha filmats (a)
vi är så klantiga och allt blev typ fel och alla sög typ! :]
våran klass är råskön! :D
sen hade vi en liten rast :) och sist men inte minst!
filmtajm! :D vi såg tomten är far till alla barn! :D haha sjuk film!
(alla som har sett den vet vad jag menar me de ;))
vi skrattade och åt godis! :D :D
de var ronalds sista dag så han bjöd på glass! :) vi fick två var och endel fick tre ;)
de kommer bli versta tomt efter han!!! :)

de va typ ingen som orka nån lunchs efter allt vi tryckt i oss! (a)
efter rasten var de dags för prisutdelning i aulan! :D
våran klass fick för orienteringen! :D (vi är dom smarta ;))
vi fick en låda skummtomtar :D
rektorn höll tal, typ de kortaste talet hon haft!! hon brukar typ prata 20min men hon prata typ bara 3 ;)

efter de så samlades vi i klassrummet där per och anna bjöd på pepparkakor och vi åt även skummtomtar :D
inte för att jag gilla skumtomtar så himla mycke men (a) (spårat less dom!!)
betygen delades ut! :) aa mina funka vell (a) IG i matte (inte oväntat) men shit the saim! :D
vi gav ronald ett diplom och vi hurrade för han! :)
han började gråta :( de va versta dramatiskt (a)

vi avslutade med en kramring sen körde vi raketen! :D
och sen var de jul lov!! :)






några snöflingor sitter aldrig fel! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0