heeeeeeeej! :D

hejhej :)
just nu så är jag spårat trött och vill bara sova! :]
orkar igentligen inte skriva nu men jag har lovat en viss person att jag ska! ;)
hahah (a)

här kommer några bilder från julafton! :)





snö är liivet! :D



gran och några paket! :D



hej jag heter nadja och jag har inget liv! :D



det här är min kusin linda som är störd men endå ganska bra! (a)



jag läser på paket!



våra super leskiga tomtar!!!! :]




linda tjuvkikar som vanligt! ;)



jag bär paket! :D


de verkar som alla i min släkt tycker jag är helt borta i huve för jag har typ fått sjuttitusen böcker! :]
jag har fått massa små och olika julklappar! :D
dom tre bästa julklapparna har helt klart varit fotoskrivaren nya skoterdynan och wiiett :D
och endå har inte alla julklappar kommit en (a)
guuu vad jag längtar! :D

amen nu somnar jag typ snart! (a)
så hejdå alla! :D

älskar dig pontus så as grymt skita fucking mycke! :] <3


Kommentarer
Postat av: Pontus :)

Så söt du är!!!! (A) <3

Älskar dig också<3(L)

2009-12-26 @ 11:53:46
Postat av: nadjaaa

in your dreams pontus! :] <3

älskar diig så spårat mycke mer! (L)

2010-01-06 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0