Heejdå! =)

igår satt jag en timme och försökta packa ihop mitt wii!
men de gick inte fatta hur nå skulle ligga (a)
just när jag lyfte ut allt igen och tänkte here i en påse så såg jag att de var ritningar på båda kartongerna vad som skulle ligga i lådorna! :]
de orkades inte! :) då vare ba packa in de igen ;)
(pontus de va inte roligt! :])

nu är allt packat och klart :D
ska fara när som helst :)
jag kommer skriva så mycket som möjligt :)
kommer säkert få tid nån gång :D
men jag kan inte lägga in bilder :(
men de kommer när jag kommer hem igen! :D



hahah?
en glad nadja som inte kan sitta stilla! (a)



kommer sakna dig grymt mycke lilla vän! :)



FOREVER AND EVER AMEN!


ha de bra allihopa och hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Liinnaa you know! :]

hejdå, vi måste hitta på nått snart saknad!:D

ha de bra själv nadja!:]<3

2009-12-29 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0