Tjeenare seenare och reenare! :D

haha de där blev bara nå^ (a)
idag har jag varit på skolan :D
på morgonen gjorde jag fortsättningen på logos testet :)
de gick typ bara! :D
sen vare daks för julschow :D den va typ bra :D de va versta power i den! :D :D
längtar till vi ska göra nästa år! :D
den här dagen var typ as skön :D på HKn åt vi glass och choklad sås! :D
spåårat smaskit :) vi fick veta va vi fick för betyg också! :) (i hk) blev typ överaskad ;)

nu sitter jag vid datorn och tar en liten paus från julklapps inslagandet :D
ska snart till byske och se julschowen igen! :D eller aa jag ska se sexornas också och den har jag ju inte sett en :) men den är nog ganska rolig tror jag! :D

imorgon är de sista skoldagen och då får vi slappa och vara me klassen å ha kul! :D
blir att ge bort lite julklappar med :D
skönt med jul lov!!!! :D
SKOOOOOTEER! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

men nu äre tid för mig att kila! :)
ingen rast och ingen vila ;)
haha :)
HEEJ DÅÅ! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0