tjenare tjenare amigos! :D

klockan är nu 16.01 :)
ingen aning vad den är då men shittitt (a)
under dagen har jag slagit in alla cissis paket jort fika till min kusin skottat varit ute handlat och varit hos cissi med hennes paket, nu sitter jag då vid datorn :D
när jag kom hem så råkade jag tappa ett paket som jag fått av cissi ute (a) sen körde linda över de me bilen :] men de höll! :D :D :D

de känns verkligen inte som julafton imorgon!
jag har typ nada julstämning (a)
men vi ska klä granen sen och så och då kommer den nog :D
linda ska sova här inatt som vanligt :D
de är mycke roligare så jag inte måste öppna paket själv imorgon bitti och så! :D
jag längtar tills vi ska till fåren imorgon! :D de är så himla mysigt att vara hos dom på julaftonsmorgon! :D
jag tror jag kommer blogga lite imorgon :D
men bilder kommer senare såklart! :D

asså jag har ingen som helst aning om vad jag ska få i julklapp :)
de brukar endå gå veta nå men icket! :)
jag har kommit på att de är lite konstigt för julen är typ de bästa jag vet med all snö och skoter och allt sånt :D
men julbord är de äckligaste jag vet!! och julmust de är inte heller gott och jag tycker inte om knäck (a) haha jag är lite spechel ;)
alla typ gillar bara julen för maten men de är de jag tycker är verst med julen (a)

haha ha de gott! :D
nu måste jag städa! :(
de är ju bara jul en gång om året så lite fint ska de ju endå va! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0