dag med cissaj =)

jag cissi och olivia tog bussen till stan!
vi gick runt och kollade på karussellerna =)
jag skulle alldrig våga åka :]
olivia for efter nån timme :(
jag och cissi gick och åt på subway! =) jag bjäd henne för de hade jag lova! =)
vi tog en tidigare buss hem en vad vi hade tänkt, vi var trötta och ville hem till mig!
när vi kom hem laga vi mat till lucke =) eller cissi laga maten och jag duka :]
linda hämta oss hos cissi vi kvaart över 6 tiden, vi åt och sen gick vi och bada i älven =D
de va as härligt =) sen bade vi i badkaret och sen gick vi upp på mitt rum =) cissi blogga och jag satt och skrev me pontus på msn =D vid halv ett sprang vi ut och hämta glass :] sen såg vi morden i midsomer! =D
vi somna typ drekt för vi var så trötta =)




toppendag! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0