=D

 bynssarna! (L)




sötnöt! jag har alltid lika kul med dig! <3



 madrass bana i trappen! sate så smarta vi är! =] haha jag kommer alldrig sluta skratta åt allt med dig selina! =D



 Matilda jag älskar dig mer en din rumpa! =)
och tro mejj jag älskar värkligen din rumpa mycket! =] <3


 älskar er fin fina flickor! =D <3





Cykeln min jag älskar dig! =)






Du är kingen på att laga mat! =)





You are just perfect my darling,! =D <3





 snart är du min! =D <3




 Ni är dom bästa kusinerna man kan ha!






 




 slapp dag hos lina! =D <3




Lina instalerar sin nya mysik sak! =)






 Du är och förblir bäst vovven min! =) <3




I'm just a girl, a girl who is empty, empty
without you!





 Olivia=allt man önskar sig! =) <3





töffing? öhm nej,,, (a) haha =)




 töffing? öhm jå,,! =D haha =) <3





 Matilda Karlsson älskar dig! =D <3






 du gör mitt liv fullt av skratt!<3 <-selinanadja->






 spring du jag hinner alltid ikapp dig tillslut! =]






Ammarnäs! =D






Finns inget som är bättre en ammarnäs! (L)




Lise-Lott =] finns inget finare får en du!




 happy time! =)









 Finast&såmin! <3






 (L)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0