nu funka bilder!!!!!

det spåårar med dig älsk! <3
tur du har biseps!:]
ojäää
hööööööööst!! :D
I wish I could just light and fly away to where nobody can find me,
alltid du och jag!
livet är som en cykel de rullar på, och mitt liv har och kommer alltid rulla med dig igenom allt!
de sötaste jag vet, de är du!<3
ingen kommer någonsinn kunna få mig att skratta som du!!
när vi slåss och brottas och skrattar skriker och gör de som ingen ens skulle komma på!
vi kan ligga en hel dag i pyamas och se på julkalendrar!:]
de är så skönt och lätt me dig, inga tjafs eller bråk bara skratt och kneppa saker!
lova mejj att alldrig sluta med du gör får du blir allt så tråkit!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0