kväll :D

Tjolahoppsansa i lingonskogen! :D
vad har alla gjort ikväll på halloweeeeen!? :D
själv så for jag till cissi :D (jag gjorde ju bort själva hallowenfirandet igår :D) 
jag cissi och selina spåra lite :] vi hade superkul!!
cissis mamma hade tjej kväll så vi fick fika efterrätt med dom (supersmaskiig:])
sen var vi me och körde melodikrysset :) jag är sämst på allt med musik!!
cissi läste frågor och jag och selina teama i ett lag! :D vi sög stenhårt :]
jag hann inte vara me på hela fråge saken för jag skulle hem :(
så selina fick vara själv i slutet! ska höra med hon sen hur de gick! :D

justde jag har kommi på ett nytt smeknamn till cissi (a) (cajcaj!:])

nu ska jag nog gå och sova! :D

hare bra alla töntar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0