BURVIK! troja de va :]

 
de spåra lagom i bilen :] tack för veckans största skratt med er (a)



tippsrunda me er när vi komme fram :*















butter och glader (a)



Happytime :D



gulli du e :]





som gjorda för varandra! :D




Mathilda jag kommer aldrig glömma allt du gjort för mig! och du ska veta hur mycket jag uppskattar de och jag älskar dig så spejrat mycke hansom :] <3



haha (a) 100% lycka!




<3




ni betyder,! <3



lite ommublering  så blev de världens bästa rum me perfa tjejerna! <3



jag tänker bära dig genom äld och vatten och tänker alldrig sluta med de! <3



du är så jävla pörfekt i mina ögon! vet du hur underbar du är! jag älskar dig så in i bomben! (L)



fina flickor orl what? :O





comon! lets party!



KLAPPA HÄNDERNA NÄR DU ÄR RIKTIGT GLAD! =D




Love!






söt :] <3

jag har inga bilder från kvällen :) men det recker med ett ord SPÅRAD!




Kommentarer
Postat av: mathildaaa

jag älskar dejj nadja jag kommer aldrig glömma allt du gjort m¨för mejj heller , <333

2009-09-07 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0