Anderstorp!

Heej :D
Just nu sitter jag på anderstorp vid en dator i en datasal och jag har ingen aning om vars jag är(a) vi typ kom hit och samlades i en stor grupp me massa folk, sen fråga hon vars vi hellst ville gå. Och jag hadd ingen aning om vars jag Linnea och Emma skulle och dom titta på mig ;) jag ba amen de spelar ingen roll tanten ba ja okej! sen börja Emma och Linnea viska -Nadja vi vill ju ha frilovsliv! säg de! JAg ba - öjj du vi vill ha frilovsliv(a) HAHAH! De var ingen som våga säga någe men jag babbla då på endå som vanligt:]
De typ suger här! vi följer me på deras vanliga lektioner och nu har vi 1tim och 20min svenska! NOT FUN!
HAHA de komm en lärare och fråga vilken lärare vi hadde när vi satt här i datasalen vi ba ingen aning. Sen sa dom andra att vi gick i 8an och skulle följa me dom idag ;) han trodde asså att vi gick här? hur i hela friden kan han tro de?(a)

You make my day today!:]

 

HEJDÅ!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0