En puurfekt nadjadag!

Jag och Cissi gick ut och satt oss i en snödriva i solen och plugga so. Sen somna cissi i mitt knä och vi var ute typ 1ån halv timma och bara plugga och satt i solen :D superhärligt! Sen gick vi såklart in och åt takos och efter de kakor (a) tjockisar? OJA!:] Anton komde vi 1 och Cissi for strakst efter de :) Jag och Anton tvätta min gamla cykel och tog kort på den (needar min kamrasladd!) sen fixa vi pappas cykel me och sånt shitt! efter de potta vi upp min studsmatta :D de va lika pirrit i magen som varje första gång (a) men sjukt kul! Nu bakar jag pajj me mamma och sen blire wipeout ballar av stål och mest troligt kommer fröken bäckström och sover här! :D
HA EN BRA KVÄLL!♥ //Tjocka jag:]




SÅ SJUKT FUCKING SNYGGA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0