Fredag

Äntligen hemma! så sjukt jobbigt de var att ta sig hem kan jag säga! Hadd Antons cykel och den är så spårat tungtrampad och låg och de blev inge bättre av att de spruta upp vatten och sand fulla ryggen och världens motvind! hur taggad blev alla på att prova på? ;)
På skolan var de enå kul :D Bandy på gympan, Matte och svenska me Jon, Mat, rast med trevligt folk sen var de typ nån lektion sen hål och då gick jag på ica med Simon och Pontus♥ Och i slutet av dagen bild :) Jag tycker de varit en ganska bra dag!
Ikväll kommer Selina och de blir nog suppeer :D
HOPPAS ALLA HAFT EN BRA DAG!♥

Älskar dig!




Så^ tar man hand om vikarie (a) Selina jag och Emma smet ner från en SO lektionen med Karina och vi lämnade denna lapp innan vi gick! HAHA :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0