God kväll människor!

Maten blev sjukt god och de gick som vanligt när jag och Cissi äter takos, vi trycker mat sen går vi och lägger oss på soffan och typ spyr av mättnad (a) vi har pluggat so om franska revolusionen, haha jaa de vart mycke skratt! De stog typ de hadd samlats massa misstänksamma parisare på gtorna! HAHAHA! fattar ni asså sånnadär hamburgare parisare?:] Vilken humor asså (a) Efter plugg och skratt bakade vi cornflakeschoklad kakor :D sjukt goda, men som vanligt lyckades lilla jag bränna mig så jag har en fet brännblåsa på fingret (a) feelar not good kan jag säga! Fast de blev supergått! Vi har sett sommaren med göran me mamma och pappa sen kutta vi upp ett fruktfat me massa go frukt och drack dricka! :D Nu ska vi nog se film och sova efter denna långa dag!
HOPPAS ALLA HAFT EN SUPERDAG!♥


Jag har glömt min kamrasladd i Ammarnäs men den kommer imorron!
Och en sak till,
varför har alla fina kommentarer slutat singla in me jämna mellanrum?(a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0