HOma!

Nadja is home again!
Igår kväll tog vi en drivartur me skotrarna upp till jäla :D sen plya vi poker! och jag åkte ut drekten självklart, tänk att jag går allti all in först (a) men jag åker allti ut först me:] Aja idag i bilen fick jag prova på hur de är att vara en stor ¨familj¨ ;) Jag åkte hem med mina kusiner Linda Johan och Tesa och hennes kille Andre :D de va småckat i bilen med saker och folk och eftersomm jag var minst fick jag sitta bak i mitten, De va faktist riktigt kul för jag och Johan satt och skämta och massa sånt shitt! haha vi är mäst lik i släkten och har samma syn på livet, typ en sak som vi är överens om är ¨man ska alldrig göra någe i onödan om nån annan kan göra de åt en¨ (a) HAHA!
HA EN BRA KVÄLL!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0