Intressant dag om en sjukling?

Idag har jag legat i soffan med de 4små valparna och tittat på tv :) enda tills mamma kom hem då fick jag lite mat och så mer tv (a) Efter ettag kom hela Cissis familj utom hampe och tittade på valparna prata osv :D Dom var här ganska länge men de är bara kul! Sen så har jag varit me valparna i ¨buren¨ och fixat och gjort en ny header och laggat på min dator!
Ganska bra dag för att vara en sjukdag ;)
.
För er som inte vet måst jag bretta:
såhär är det att jag har en cp dator (a) Och ibland laddar den upp bilder as fort men oftast tar de ca10 min för varje bild att ladda upp. Så om jag ska lägga in typ 20bilder kan de ta nästan en hel dag för ibland när dom 10minuterna har gått då funkar inte bilderna. var annan bild brukar typ funka! Om de hadd gått lika fort som de gör för dom flesta så skulle jag lägga upp massvis me bilder för jag tycker de är jättekul! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad gulliga!

2010-04-27 @ 21:43:15
URL: http://jennyyholmgren.blogg.se/
Postat av: Liina

jätte fin header nadjoos :]<3

2010-04-27 @ 23:33:30
URL: http://liiiiinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0