Jag har lärt mig en ny sak

Lev livet means det varar!
Alla håll på å tjata om ta de lungt Nadja stanna inne, hela tin vi är så oroliga ta de försiktigt. Men de är vell självklart att jag inte tänker riskera mit liv och anstränga mig förmycke. men jag har kommi fram till att slutet kan komma från ingen stans och bara tvärhända, så ta vara på tiden alla!

Idag blir de ut på skotertur med the fammely!  Sen ska jag ut och tjuvköra lite såklart (a) åsså blire massa go mat sen tagga kvällen när världens bästa kusselin Linda kommer! jag ängtar söönder! :D
HA EN SOLIG OCH FIN DAG!♥
är de sol hemma? (a)

Kommentarer
Postat av: Liina

JAA DET ÄR VÄRSTA FINVÄDRET OCH SNÖN SMÄLTER YIPPPIY!!! :] jag är glad! ;)

2010-04-04 @ 13:03:38
URL: http://liiiiinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0