Jag känner att dagen idag ägde men kvällen kommer suga!


Jag och Selina for till byske vi kvart över 12 typ och getta hennes grejjor sen gick vi till Cissi :D


Sen så bussa vi till stan :D


SNYGGINGAR NI ÄR DE FINASTE JAG HAR!♥


TÖNT!


Just nu mina kära vänner så tittar ni på vårna lunch!^ :]
Innan bussen hem gick så skull vi gena över torget för alla affärer hadd stäng så vi blev ¨utslängda¨  och då¨sprang vi förbi Frasses,
Jag- Fattar ni en liten pommeslåda nu?(a)
Cissi- näe jag är mett.. fast endå,
Selina- asså de lät typ endå gått?
Jag- vi hinner äta en snabb!
Selina&Cissi- okeej!
Haha jaa så då sprang vi mot Frasses, men hur gick de då? (a) Joo dom hadd stängt men jag fatta ju int de för jag trodd att dörrarna skull gå upp så jag sprang rett in i dörn :]

Selina och Cissi köpte varsin tröjja och underkläder och jag 2 tröjjor :D jag brukar vara den som alltid köper underkläder men idag så stog jag emot trycket (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0