Men fucking jäkla skit ruta! (just read)

Heeej! :D
Rubriken kanske faller in med intrycket att lilla Nadja är lite pistoff? men de är hon inte! :D eller aa.. de finns ju alltid massa som är skit men Nadja stayl är ju att skita i de dårliga och bara köra på och alltid vara glad!:]
ON THE SKOLA:

De var faktist typ kul på skolan idag me! :D Hkn vart ju som den vart... Jag och Emma satt me varann vi ett bord och från början var vi jättetrötta och satt och snacka om att vi hadd feber (a) sen helt plötsligt fick jag cp ryck och vi börja skratta och flumma på till max!:] Sen var de då daks för matlagningen. och som Jeanette säger att jag är som en gud i köket ;) haha fast jag vet int riktigt hur hon tänker men (a) aja jag och Isabelle skull då göra en pajj, de vart massa skratt för Isabelle hadd en penna och stog och strök de vi hadd hett i och sånt shitt och de såg så galet kul ut! sen skull jag göra köttfärs med min stora matlagningstalang, Jag her då i 1 1/2 dl tomatpure, sen kommer Camilla men Nadja de ska vara 1 1/2 msk! :] resultatet blev med smaken tomat?:]


AFTER THE SKOLA:

Lina och jag har umgåtts denna eftermiddag! Vi skull egentligen ut och springa men de fick int ja för mina päron för att den där vulkanen har hett ut massa aska så om man har astma får man int va ut och anstränga sig och andas in de!?  Men vi har endå haft supermysit!


ATT DOA TONIGHT:

Nu ut på prommenad med min vovve (inte springa nadja!) sen in snabbdammsuga tv sova!
SOOOOOOV SOM SNIGLAR!♥

haha av alla djur tänker jag på sniglar?(a)



Kommentarer
Postat av: jeanette

hahahaha du är sicklig :D <3

2010-04-15 @ 20:38:22
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0