Mer om ¨skoldagen¨ idag!

Ja jag bretta ju tidigare idag lite om när vi satt på anderstorp ;) de sög ju som då (a) men sen så efter vi sutti vi datorn gick jag och Emma på ¨rundvandring¨ ;) HAHA Emma -Nej nadja vi har gått vilse! vars kom vi ifrån? Jag -HAHA men Emma de är lungt jag hittar tillbaka ;) haha och de gjorde jag! jag och Emma var mest och busa på;) Sen efter maten (snacka rik matsal! dom fick sås till maten åsså hadd dom jos maskin!(a)) så drog jag och Emma me hal 1an in till stan! Då satt vi mest bara och snacka om massa saker, hon är kung att snacka me!♥ Sen satt vi me massa eckliga typer på torget (a) haha åsså kom Cissi Mathilda och Hampe på stan lite senare och jag och Cissi köpte mjukglass och Mathilda kläder;) Sen råka jag och Cissi göra så vi fick vara kvar i stan till halv 4 (VI SUG!) och sen så for vi till mig när vi komde hem :D
SÅ SÅG MESTA DELEN AV DAGEN UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0