text

Hejhopp bloggen! Jag har int vari så bra på att blogga nu men jag ska skärpa mig nu!


IGÅR:
var jag ju i stan me Cissi och linda :D superkul! fast de va bara jag som köpte saker men (a) På vägen hem fick jag och Cissi ett jätte skrattanfall!  HAHA asså jaa va vi är pinsamma:] Sen när jag kom hem plugga jag sen gick ja och la mig drekten jag satt mig alldri ens vi datorn!
IGAG:
På morron var de bara bus! sen vart de pass och båda bestog av SO och plugga till de provet med Emma&Selna :D Lunchen beskrivs med fyra bokstäver och ett utropstecken: HAHA! De va palt och Selina har ju nyligen klippt panlugg och då sa jag att de var hennes vänner, och då skratta vi jätte mycke, sen fortsatte jag och Cissi dra massa paltskämt och de sluta me att vi skratta så mycke satt jag låg på golvet och Cissi vek sig på stolen! Haha vet inte hur många de va som fråga mig efteråt vad de va som var så kul för alla hadd hört!:]

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hur sklle dom ha missat att höra gullungar!(A):*<3

2010-04-14 @ 21:28:49
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0