Shitt pommes! whatt a day!

Jo herre gu vilken konstig dag de blev!
Jag följde då Lina hem efer skolan. Vi chilla på och snacka och bara tog de easy!
När jag komde hem börja jag ladda upp bilder.
Sen vart de massa things så jag tog en werry werry lång promenad och min mobil och redade upp de mästa som tur var! När jag kom hem tog jag fram lite dricka sen kom Anton och vi har hoppat och bara haft lika kul som vi brukar :D
Anton berättade dagens intresantaste sak!
vad kan de då vara? Joo... att man kan dö om man dricker för mycke vatten! jag har alltid sakt att de är äckligt och onyttigt! och klart de är de. Nu kom sanningen äntligen fram!(a) jag tycker de var rigtigt intresant:]
GODADNATT!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0