Snabbiss

De blir en snabbis. Jag har just gjort iårdning inför imorron när jag och Cissi drar till stan efter skolan! Jag och Selina har haft jätteskojjit :D vi har hoppatmatta äti pajj bullar och druckit choklad, varit valpvaktar och haha jaa, Jag satt i mitt fönster som är ut mot garagetaket och prata me pontus i tellefon sen börja Selina kasta ut pennor i snön, och sen var jag tvungen hämta dom! haha snäll?(a) Aja de va roligt endå:]
SOV GOOTTT!♥


Jag vet att ja ligger efter på bild fronten men jag har ju aldrig tid att fixa me bilderna nu
när jag just kommi hem för då äde ju full rulle
hele tin! men dom kommer!!!





Jag önskar min kudde också kunde de!

Kommentarer
Postat av: agnessssssss

det är inte sant nadja. det är du;*

2010-04-12 @ 23:10:15
URL: http://www.hugs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0