Tjabbalabbalapooooolarn!

Tjoosansvejsan!
Ennu en härlig skoldag avklarad! :D JAg och Jeanette var vakna till... sent? alldeles för sent (a) Men de var grymt roligt:] Eftersom jag int typ hadd sove någe så spåra jag sönder några gånger idag (a) hehe... Nu på vägen hem när jag och Anton cykla råka han stoppa in foten i framdecket! Foten bara böjde sig och jag fick panig för jag trodd den gick av för de tog jävlart tvärstopp och han höll på göra en kullebytta me cykeln och allt men han skratta bara? jasi, jag höll på att dö (a)
(bild från förr)

Förlåt att ni blev drabbade av mina humörsvengningar mina kära vänner!♥
Och de är tur att ni jobbar på bra och är inne i arbetet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0