Tjingtjån plingplång!

Jag sitter just nu i mitt lilla tillhåll med denna suuuuupermegajättespååratsnyggelisnyggabruttan! hon bor hos mig i helgen alltså jag är barnvakt åt hennne ;) hehe(a) Idag dragsta vi ju och gymma drekten på morron sen såg vi luftslottet som sprängdes när vi kom hem, men cissi somna i min säng och jag satt i datastolen, men sen vart de så läskit så jag kröp ner baki hon i sängen:] haha vem är barnvakt till vem? Vi for me pappa och hanla och när vi panta såg jag att han hadd en kniv jag ba du kan ju int ha kniv på ica, han ba näe de är derför jag är på konsum ;) HAHA shitt va ägd jag blev(a) Jag och cissilissipissisnissigranberg har fått välja food så he bli takos på menyn ikväll! :D De kommer bli supermysit!
HA EN SYPERMUSI KVÄLL!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0