Hur mår jag nu?

Läget just nu är inte så bra, jag är alldeles röd om hela kinderna och är alldeles varm på hela kroppen och rödflammig, de kliar och jag har ätit massa medicin så jag är jättetrött. Jag får typ inte äta någe av sånna saker som kan framkalla allergi och de är sjukt jobbigt!


 

De vart lite bättre där mitt på dan så jag och emelie drog och fika med skotrarna i liften!






Den här myren är min räddning när jag är här! enda stället jag kan vara och köra på!


 

Jag tog nån supermedicin så då fick jag massa energi tvärt så jag skynda mig ut och körde lite, men jag fick stränga årder om att drekt jag känner minsta irritation i hallsen är de fort som fan hem ot ta spruta och shitt,

Kommentarer
Postat av: Liina

haha shit vad jag kommenterar, men jag hoppas du blir frisk snart så du kan vara ute och köra din sööta lilla skoter, som typ är ditt liv! :] hihi tur att den är myren finns !! men du asså du vet att jag är orolig!

2010-04-04 @ 00:01:13
URL: http://liiiiinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0