I'm looking for love

Det var en rolig dag på stan med mycket skratt. Jag gjorde en liten tabbe där en gång faktist när jag och Cissi skulle köpa milkchake(?) Hon i kassan frågade vad jag ville ha och jag sa milkchake, och jag var brädd på att hon skulle fråga vilken smak jag ville ha så när hon sa vilken storlek så svara jagskitsnabt direkt efter hennes fråga och sa jordgubb! :] Både hon som jobbade och Cissi small av i tokskratt och jag hakade på skratt tåget jag med, det var lite pinsamt:] Med hem kom inga kläder som tur var! Det jag köpte var en pressent till Cissi (parfym) san en ring ett hårband och av Cissi i pressent fick jag två ögonskuggor! Jag är nöjd med dagen och nu ska jag upp och snöra bort mina kläder i ett hörn sen målartvätta/måla en vägg :D



Älskade flickor, ni betyder mer för mig än jag någonsin kommer kunna förklara för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0