Tar det med min tabbe och all röken imorgon

Gillar ni min bildbomb?
Det har varit en ganska bra dag idag. Frukost med Linda sen rensa garderoben osv, sen ringde jag till massa älskade människer (Lina,Pappa,Cissi,Jeanette,Mamma,Emelie) Det blev typ 5 timmars prat i telefon och sen ramlade mamma och pappa in genom dörren. Det blev direkt ner på vårdcentralen på en gång, jag blev sjukt glad av resultatet trots att jag var tvungen att ta blodprov... Jag var där för att jag fått munsår och jag hade maxat med anti och sen fick jag massa små prickar fulla läpparna och trodde att det var munsår men det var bara det att al anti hade torkat ut mina läppar så hon sa att jag skulle maxa massvis med leppsyl och sen försvinner dom! så det var härligt att höra. Nu blir det melon och tv!
HOOOOOOOJ!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0