Vad jag kallar bildbomb 1 från min semester, jag lägger in mera sen har inte ens kommit halvägs. Jag har haft Linas kamera nästan hela resan och bara max tagit kort (a)



Lina i överslafen i vår kupe (Vi hade en allderles egen kupe med tre sängar!)


























Lina den fina spiller ut drickorna sina















Vi knöt fast min väska (den oranga) för den rulla ut i korridoren hela tiden och vi ville inte stänga dörren där i början ;)





Min smartiga uppfunna papperskorg



En snygg vägg som vi åkte förbi tyckte jag:]



Sluss sak mellan tågvagnarna




Åkre igenom nån stad nån stans



<nått tåg, vårat tåg >



mellan vagnarna



golvet mällan vagnarna



Vi tvär hopppa ut nån stans när tåget stanna





En snygg tågvagn vi pasera:]



Prata med Fares





Jag åt  macka








Man fick luta när man gick om tåget svängde för annars flög man in i väggen. Tro mig jag vet de är inte kul









Vi spela kort och fikade i restaurang vagnen











Linas kusin Lovisa





Kusin nr 2 Gustav













Smala träd?







Nu somnar jag snart här på platts så nu får det räcka för idag

Kommentarer
Postat av: jeanette

Saknar dig B-ruden<3 fina pics :D<3

2010-08-10 @ 00:12:48
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0