blablablaa

Jag får D A M P! det går inte ladda upp en endaste fucking liten skitbild!

Imorse efter jag driivat min långtur så dragsssttta jag till stan med linda! mycket trevligt :D hon köpt en ny mobajl och nå byx shitt ;) och jag köpte några kläder faktist :) de är inte ofta men idag så small de till :D
när jag å linda var påväg hem plocka vi upp cissi :D vi har varit ute me skotern och satt upp skoterledskyltar med varning för skogsplantering åt pappa (a) riktigt kul :D men vi fassna också men de behövdes bara att jag blev förbannad så lyfte jag upp skotern så kunde cissi köra iväg den :] de brukar lösa sig så (a) de var faktist riktigt rpligt sen också för då spela vi supermario och jag har alldrig varit med om att cissi har varit så inne i ett spel ;) haha jag typ dog när hon ba - snart slänger jag ut tven om vi inte klarar den här banan (a) haha de blev en kväll me mycket sakratt! :D
hoppas alla andra också haft de bra!
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0