det var en ko som stog på en äng, då börja de snöa, de va vittsen ;)


haha så såg alltså min fina namnsdagstårta till mamma och mig ut (a)

Idag har jag varit hos Jeanette! :D super kuuuul! Först låg vi i sängen me datorn och gjrd massa skit ;) Och sen så gick vi ner och gjorde en pang lunch! :D Jeanette gjorde typ allt eftersom jag inte är så bra på att laga mat och hon kingar på de (a) hon bad mig vispa såsen en stund och då var den versta fin men när jag hade vispa typ 3 min så blev den as konstig :] fattar inte vad det är med mig och mat? Aja vi slängde den och gjord en ny (a) sen gick vi upp och såg film åsså bliddere kladdkaka till äfterrätt :D och sen så somna vi :] 'HAHA typist oss (a) när vi vakna så for vi till pontus♥ och sen skulle jag ta bussen hem och då funka int mitt busskort så jag fick löpa efter jeanette för hon hade gått åsså fick jag pengar av hon så jag fick mig hem tillslut ;) hela vägen satt typ busschaufören och prata me mig för han kände tydligen min pappa ;)
Nu sitter jag här hemma och ska gå och fika och sånt shitt :)
SOV GOTT! ♥

last sommer!

whata incredible wonderful girl she is! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0