Freediiig dag

Nu tänkte jag berätta om min fredag :)

Efter skolan så följde då Jeanette och Mathilda mig hem :D vi hade spåårat kul och de spååra ur! (a) när jag satt och försökte prata med pontus i tellefon så höll Mathilda och Jea på att busa och skrika i min säng, haha då sa jag att dom skull gå ut på taket eller nå ;) då sprang dom och hämta skor och gick ut på mitt tak :D men efter en stund kom dom in och kasta snö på mig ;) mycket mysit (a) haha fönstret stog helt öppet när dom var på taket så när man andades  mitt rum blev de sånndär rök ;) när jag slutat prata i tellefon så var jag också me och spååra! HAHAHA :]

vi dragsta på badhuset! :D vi bada och såg när cissi och hampe sjöng! (man dör typ!) sen bada vi resten av kvällen! :D de va askul! de var jag Mathilda Jea Selina Emma och Anton :D hahaha de blev hur mycket skratt och skojj som hällst! :D vi knuffa i Isabelle och Julia också (a) dom tänkte först hoppa men sen ångra dom sig och då knuffa vi i dom ;)
isabelle- dom kommer knuffa i oss jag ser de på nadja hon är sådär busig!
haha :]

när vi hade badat klart så droog alla och jag och anton var kvar etteg till och vänta på hans pappa :) då satt vi och prata me Tim ;) hahah kan inte sluta skratta åt allt han berätta (a)

aja jag kom hem tillslut och nu sitter jag här :)
SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0