I'm back

heej :)
sorry för att jag inte skrev igår men de hende lite grejjs,

Idag på skolan var de skitkul! :D fasten dagen var ovanligt lång (a) jag selina och emma har chillat hela dagen för vi har typ bara haft vikarier ;) (lite skolk bliddere kanske men dom skrev inte upp de (a)) åsså har jag hunnit träffa världens underbaraste pontus flera gånger (dagens höjdpunkt) :]

Efter skolan så har jag bara legat nere i soffan och sett tv sen kom cissi och gjorde mig sällskap i soffan ;) haha :) skittrevligt! :D

Nu ska jag sprinta down och se när Chalott och Anna vinner stafetten! :D :D (hoppas på de ;))
HEJDÅ!



Jag avslutar med en sommarbild jag tillägnar min käre vän cecilia som saknar den så kallade sommaren så veldarns mycket ;)


Kommentarer
Postat av: cissssi

HAHAAHAH vilken sommmar må jag säga(?)

din sommar förknipppas med mulet väder och typ åska, för det står en kraftledning där...HAAHHAHA du värkar gilla oska lilladu;);)) jag dör, asså du sug!!!!!!

2010-02-23 @ 18:10:21
Postat av: selina

Haha nadja du e allt för söt ;)

2010-02-23 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0