Klappa händerna när du är riktigt trött, klappklapp*

Kom hem igår kväll typ 20 i 1 :) jag och Selina var på ug och de va riktit kul faktist :D I början va vi me Lisen Nora och Agnes :D vi satt och snacka om massvis me saker, typ gamla minnen och massa sånt grejjs :D jag och selina va me i OS ;) haha i en gren skull man snurra 30 sekunder sen skullman kaste en boll och då ramla ja :] Efter ug gick vi till cissi och snacka lite med henne för hon vaju sjuk så hon ficck int gå ut, sen gick jag och Selina hem till henne och titta på OS (curling (d)) Jag for hem mitt i matchen och drekten ja komde hem satt jag mig me mamma i soffan och såg resten :D jag somna i soffan  och vakna klockan halv 4 av att jag stog och borsta tänderna (a) hahah jag hade gått upp i sömnen :]

Jag vakna 9 imorse och gick ner och såg på tv :) sen börja jag få massa sms från nån som skicka fel då skrev ja de sen börja hon max ringa (a) men då stängde jag av mobilen då sluta hon ;) Sen komde linda och vi ligger just nu och slappar i soffan :D ska se en film sen dragstar jag ut me skotern en sväng :D
HA EN BRA DAG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0