mååndig dag idag

hejhej :)
eftersom de är måndag har jag spenderat min dag i skolan :) dagen gick fort, på gympan roade sig selina och emma med att kasta bollar på mig ;) och hela no lektinen satt min käre vän selina och sprättade mig med en linjal! riktigt kul (a) haha ;)

Drekt jag kom hem bytte jag kläder tog min pappa och min skoter och for och körde upp nya spår! :D  riktigt kul! en gån var de bara massa puder så pappa stog och körde och jag låg typ på rygg där bak (om pappa sitter bak fassnar vi för han blir så tung ;)) sen kika jag fram lite sen ser jag att de har rasat en stor fet björk över spåret! så jag klamra mig fast hårdare åsså kände jag att vi bara flög i luften sen landa vi och de bara spruta snö! (haha vi hoppade över trädet) de var spåårat kul men jag trodde typ jag skulle dö! :]

Jag åt nyss glass och firade Kalla norrlands stolthets (sveriges) OS GULD! :D riktigt coolt ;)
men nu ska jag springa ner och se mer os ;)
HA EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0