Nadjooosen writtttar

Heej :D
jag sitter här och är så spårat sjukt happy!!!!!! :D idag på skolan kunde jag serri ha tagit mitt liv för de söög så hårt!! Amanda somna till och med på sista lektionen ;) haha åsså hade jag en lång väntan på skolsyster i 35 minuter ;)

Men nu sitter jag här med älsklings cajcaj :D jag har ENTERLIGEN fått henne att gå me på en liten skotertur ;) i det VARMA vädret! enligt henne är jag hennes lilla skogsmulle till kompis (a) men de finns inga dårliga väder bara dårliga kläder :D aja jag fick muta med ett varmt bad efteråt men de får funka ;) cissi avslutade sitt blogginlägg med hahah jaaa,,, locka påre (a) (zizzziii.blogg.se)


Nu dragstar jag ut med min älskling! :D (alltså skotern ;)) och cissi den obetydande saken ska tyvär också me (a) HAHA nej jag skojja båda är mina älsklingar :D
HEJDÅÅ ♥




jasi min käre vän tyckte inte min förra bild var så sommrig (a) så här kommer en annan istelle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0