ONSDDDDDAG

Hejsanhejsan :) nu ska jag skriva ett så perfekt inlägg jag kan så selina inte står sig på mina slangord! :] haha :D

Pass1:
Samhällsorientering men jag ¨jobbade¨ med svenskan :)
det blev till största del skratt (a)

Pass2:
jag och Cecilia kunde inte läsa i en sådan livad arbetsmiljö så att vi fick sitta och i ett grupprum :) det var mycket skönt och mysigt!

Jag och Anton åkte med Fällforsbussen hem idag :D Det är lite småroligt ibland ;)
Sen hade vi ett mycket intresant sammtal på vägen hem om hus och busskurer, haha (a)

När jag kom in så var mamma i full färd med att städa, gick jag och tog fram fika och skulle blanda lättdryck, men jag spillde ut lättdrycken på en matta (a)
mamma - men Nadja jag bytte nyss mattan och den har typ legat där tjugo minuter ;)
hahah typist mig :] men nu ska jag ta tag i mitt rum :) ska även tvätta mina högtalar skydd och skrapa stearin från televisionen ;) (va me cissi jord kullebytta från soffan landa me fötterna mot tven och där stog de brinnande ljus som flög hitan ditan :])

Hoppas ni får en utmärkt fortsättning av dagen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0