så dryg dag!

rubriken säger allt!
ångra att jag inte stanna hemma idag och plugg! lektionerna har sekat sig fram! versta tisdagen evvver!
pontus är sjuk och saknar han super mycke! men du får krya på dig!<3 Jeanette min solstråle är inte heller kry, så hon var också hemma idag, du får krya på dig du me finifin! :*
finns bara ett ord för skoldagen idag SEMST!

men efer skolan bliddere mycke bättre :D cissi följd mig hem och vi har legat i min säng och sett film och haft mysit :) åsså plugga vi lite :) hon läste lite ur min deckare, haha hon tänker je ut den som bok för att den verkar så bra men jag tror den kommer bli skit (a)
nu ska jag typ gå och sova eller nå sånt för jag är så trött efter dagen :) HEJDÅ! :D

< nu är du den enda lilla vovve jag har hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0