slappdag

som jag sa så bliddere inge IKEA och inge candy world heller, så inga nadja och cissi favvo godisar inte de inte :)
när jag och cissi klev upp tog vi varsin drush och sen fika vi lite rostade frallor :) efter de skrapa vi ihop lite småpengar och veenta till kiosken (a) haha vi hadde 31kr och hade plockat godis för 30,50kr ;) inte dårligt :) sen så låg vi bara i cissis säng enda fram till middan och såg film och tjocka oss (a)
nu ikväll har jag legat frammanför tven och tröttat mig :] men nu ska jag gå och plocka upp massa nålar jag lyckades spilla ut i sängen (a) sen blir de att sova för ska upp tidigt och har mycke saker att göra :)
SWEEET DREAMS! :D



går inte ladda upp bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0