Tårtmästare nadja

Mornigmorning på er alla :D
jag vakna typ 9 och sprinta ut och hämta tårtan jag handlade igår med linda :) sen när jag kom in kom jag på att den var jupfryst (a) så då tänkte jag till med min ¨smarta¨ hjärna och stoppade tårtan i ugnen ;) haha den svällde och blev as stor men sen när jag tog ut den var den lite plattare kan man säga (a) och sen bliddere ennu verre för då hade vi inga tårt ljus så då tog jag ett stort stearin ljus och satt i mitten av tårtan (a) riktigt snitsigt bliddere ;)
HAHA kommer bild på tårtan den för nu laggare :)

Nu ska jag till fäll och vara me världens bästaste Jeanette!♥ spååårat tagggad! :D :D :D
Ni får ha de så bra idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0