torstiiig dag idag

Morsning korsning i galorshning! ;)

asså jag fattar inte hur i hela friden jag lyckas, och varför har jag sånn otur!? jag hade skrivit ett inlägg om dagen sen skull jag tvärspringa ner, jag låg me fötterna på skrivbordet och när jag tog ner den ena råka jag dra ner ett skivfodral me foten, sen så skull jag ta ner andra foten och då drog jag ner ett till, sen böjde jag mig ner och skull plocka upp dom och då lyckas jag slå huve i strömbrytarn så datorn och allt slockna! (a) snacka om klant eller vad? :]

aja på skolan var de skitkul :D de enda som sög var när tand Erika saken kom och snacka om vad som man inte ska äta som skadar tänder och sånt tjafs, jag dricker tydligen alldeles får mycke läsk (a) (inte oväntat men hon blev helt chokad över att jag dricker 2stora drickor på en hälg, de var rena skandalen :])

drekt jag kom hem drog jag ut me skootern, jag gick bara in och lämna väckan för jag hade täckbyxor och sånt sak, men jag glömde byta skor ;) inte att rekomendera att köra me jympadojjor (a)
HA EN TOPPEN KVÄLL! :D



cradle to grave! <3



jag åker skidor med stil (a)




mina älskade fårskallar :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0