vet du va korridor heter på japanska? lång trång gång! :]

Hejhej :D

Imorse så trodde ja att ja skull missa bussen så jag sprang hela vägen ut till vägen
(haha) och när jag hade stått å vänta på bussen ganska länge så kommeren sen körde den förbi mig :] haha men sen backa den tillbaka (a)
Idag vare också kulit på skolan! :D haha på sv/eng så tappa Isabelle sin pearsing och då låg alla på golvet och leta (a) haha anna satt och typ skratta ihjäl sig åt oss ;) jag ha hinne va me älsklings pontus super mycke också :D suuper duper brait :]
men nu ska jag sociala mig med min käre vän Selina som sittder vid mig och klagar på mina ord (a)  nu ska vi RUNNA ut och getta some ved ;) HAHA
HA DE KUNGLIGT ♥


Kommentarer
Postat av: L

Sötnos <3 Behöver lite update om saker.

2010-02-27 @ 04:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0