En snabbis! :)

Idag dagen på skolan har varit veldeigt orginell, eller vad de nu heter förnåge? (a)
den roligaste lektionen var helt klart den första när våran klass åkte skrillor! :D
alla var med och spela och de kinga sönder! :D
förutom en gång när jag och selina åkte efter bollen åsså hann jag fram först och då vände jag mig om och hon kunde inte bromsa så hon åkte rett in i mig så jag flög baklänges! ;)
haha tack så mycket för huvudvärken :) de vaju lite kul men lite mindre skönt! (a)
sen rullade dagen på som vanligt :) Mathildas faster har börjat jobba på skolan och hon värkar skit shyst! :D blir nog bra :)

efter skolan följde selina mig hem och vi sprang drekten in snörde på oss kläder och ut och köra!
cissis pappa och broder skulle komma och hämta min skoter och laga den så jag ville köra :D
de va superkul som alltid! :D aa jag har tydligen lyckats köra av en mattsträckare på skotern och om de hade hoppa iväg när jag kört kunde de slutat illa ;)
aja sen så busade vi lite pluggade och såg morden i midsommer! :D
och selina drog nyss på träning! :) glad att jag sipper (a)



haha com on hitttttt mey whid the kudde! (a)



alla vet att du är sötast!



jag kan gå i taket ;)



de var allt för mig och nu ska jag plugga och sova :)
hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

söt du är! :]

2010-01-18 @ 21:27:11
Postat av: :D

älskar ditt hår! :O

2010-01-18 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0