go kväll! :D

hejhej blir inge långt inlägg! :) jag är supertrött,

imorse så åkt vi skidor på gympan :) de är inte så kuligt men de var typ endå de för jag selina och emma gjorde de vi gjorde! (a) haha men slutet av lektionen var roligast när vi hade lite bus för oss mot en viss person som inte fick åka förbi! ;)
Anna fyller år idag så vi sjäng för henne! :) lät mycke snyggt! ;)
sen resten av lektionen vare inte mycke jobb :)
dagen har flyte på bra :) hela våran klass har dansat så vi ska typ fika me anne-mari och ha mysit! :D

jag och mamma skull hanla efter skolan men hon hadd glömt börchen hemma så då körde hon hem mig sen så for hon tillbaka till byske igen å hanla! ;)
vi åt midda och sånt sen for hon till stan och jag gick till linda en stund! :) super trevligt ;)
sen har jag varit hemma själv :) de va tänkt att anton skull komma men de blidde inge av :) men jag har vare me alla djur hela kvällen och tittat på tv och drickat röd fanta! :D

haha hare bra! :D :D


P.S
titta på www.amandanii.blogg.se om ni vill se ett litet klipp på lite dans! :)




you are true love for me!^
and i dam fucking love you!:]


Kommentarer
Postat av: Superkussen

Du älskar min säng ;)

2010-01-16 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0