god morgon! :D

nu är jag hemma igen! :D
kom hem typ halv 8 igår kväll! :)
var skit trött efter att ha åkt bil sen skulle jag bära in mina saker och göra upp eld osv,,
när jag kom upp så hade pumpen stannat hos fiskarna så dom hade ingen luft, och kattlåtan var propp full!!! :(
min räddning var att linda ringde och ville ha sällskap! :D så jag sket i allt jobbigt och sprang över dit! (a)
vi satt i hennes säng och prata och så :)
och när jag kom hem hade världens bästa pappa fixat allt de jobbiga så jag slapp! (a)
jag gick och la mig drekt och somna as fort! :)

sorry för att jag inte skrev när jag var i ammarnäs :)
men de finns som aldrig tid att sitta vid datorn där (a)

de har varit svinit kallt!
typ 27-30 grader (a)
men jag har kört skoter varje dag endå! :D
finns inga dåliga väder bara dåliga kläder! ;)

jag har inte tagit nå kort typ (a)
mest på släkten och så så jag tror inte ni vill se dom (a)
men några bilder har jag :D



skotertur i soluppgången :D



Ammarnäs is the shittt!









20010


ha en toppen mega super dag alla! :D
de ska jag för nu ska jag köra skåååter och sen kommer cissi! :D



nu är jag ju hemma selina så de är bara att komma!:D

Kommentarer
Postat av: KUUUSSEEEE

PUUSSS <3

2010-01-07 @ 02:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0