Onsdag!

Onsdag = kortdag = kuldag! :D

pass 1:

jag cissi och mathilda fortsatte på SO provet som ingen avoss hade skrive klart :)
vette fucking om de blev nå mycke bättre för mig men (a)

pass 2:

jag och cissi stressa runt i början och hämta saker åsså viste vi inte vars vi skull va ;)
men anna och johan sa att vi fick sitta på språket om vi ville (a)
vi jobba me NO och skrev kriterierna!
prov på tisdag,,

efter skolan:

jag och cissi qittttta kvarti2 och for till stan me 5i2an :D
vi typ snabbsprang fixa de cissi skull ha sen for vi å åt :)
på frasses självklart! :D oer plase ;) haha
cissi hade inte råd att köpa mat så jag tog en plussmeny så hon fick mat av mig ;)
(äter endå inte upp allt!)
vi köpte godis och lulla på runt runt :)
min älskade kusin var på dallas och ville att jag skulle komma dit så jag och cissi ofrade oss och gick dit bort :) (tror hon bara ville ha skjuts hem ;))
haha när hon äti klart gick vi köpte en tröjja åt mig sen till bion och vänta på mamma :)
(skulle köpa presentkort)
när vi skull gå gick jag först och trodde linda gick bakom mig för vi pratade men hon stanna me cissi och mamma och titta på nå sen så fortsatte jag prata och gick där (a)
sen vände jag mig om och medans sa jag du är ju inte normal (var tänkt till linda) men bakom mig gick en tant som var kortare en mig! (typ ¨dvärg¨) , och hon titta assurt på mig och gick iväg! skitkul! ;)

cissi följd mig hem och vi har fortsatt på kriterierna :)
bara pluggpluggplugg heeeela tiden!
vi hann nestan klart allt men hon skulle göra slut finnichen :) haha :)

men nu ska jag sova :)
ha de bra! :D





du jobbar så fint och flitigt! :)



ja du har ju såklart alltid lite tid till mobilen också! (a)





Kommentarer
Postat av: efs

Du borde korta ner dina inlägg. för det blir för jobbigt att läsa annars =]

2010-01-21 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0