rolig rubrik vah? ;)

Ida har jag städa mitt rum :)
eller inte hela mitt rum bara där jag sover (a) (ni som varit hos mig fattar;))
medans jag städa lyssna  jag på randy! :D
efter ett tag kom linda och la sig i min säng och skratta åt mig när jag städa ;)
väldigt roligt!? (a)
hon drog och då satt jag mig vi datorn :)
och sen dess har jag sutti här (a)
eller jag var ner och åt :) jag hade int äti nå på hela dan och klockan var typ sex när vi åt och jag var inte hungrig ;) typist mig (a)
när jag hadd äti lite gick jag upp till datorn igen (a)
fast jag har pluggat hela dagen också medans jag satt vi datorn,
de känns att skolan närmar sig!
mathilda har hållit mig sällskap på msn hela dagen (a)
haha vi har pratat om välldigt intresanta saker! :D
bland annat om varför man ska äta mat ;)
haha (a)

snart kommer selina och då kommer de bli full rulle! :D :D
längtar super mycke!
de brukar inte vara många lugna stunder! (a)






det kan man kalla riktig mat! :]
man ska ju äta färglatt :)
varför då inte godis? (a)
de smakar gott och ser gott ut dessutom! :]


allt från mig! :D
kram och hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0